Bagel & Beans in Tilburg
Oude Markt 2, 5038 TJ Tilburg telefoon: 013 5902293 website: www.bagelsbeans.nl
5 Beoordelingen
geef je mening
De beste cappuccino die ik en mijn man de laatste tijd hebben gedronken. Erg vriendelijke jongeman die onze bestelling op kwam nemen. Wij komen zeker terug! Groetjes Geertje

Was weer lang geleden maar van de week weer eens bij bagels & beans geweest en een koffie americano op, best in Town!

Vanochtend weer terug geweest en lekker op het terras gezeten. De latte macchiato was bijna net zo lekker als de cappuccino die ik daar al op had. Verder een heerlijk bageltje gegeten en complimenten voor het personeel, die zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Tot snel!

Beste Antonio, ik ben inmiddels weer langs geweest voor een ontbijtje. Aangezien Bagel & Beans als een van de eerste zaken open is zal ik nog wel vaker de zaak bezoeken in de toekomst. Als ik had geweten dat de zaak van jou is dan had ik jou wel persoonlijk aangesproken voordat ik een negatieve recensie had geplaatst op deze website. De espresso smaakte prima. Misschien is het een optie om de medewerkers uit Tilburg een middagje te laten meekijken bij Bagel & Beans Den Bosch. De barista's die hier werken weten keer op keer een perfect product neer te zetten. Ze hebben de zelfde koffie en de zelfde machine.

antoniomeijer
Beste Vegas, bedankt voor je reactie en nieuwe bezoek. Het is zeker een goed idee om mee te kijken in Den Bosch. We krijgen op korte termijn ook zelf een barista training voor het personeel. Dit zou er voor moeten zorgen dat de kwaliteit van onze koffie's omhoog gaat.

Sinds december 2012 zit er een Bagel & Beans in Tilburg.
In andere steden in Nederland ben ik hier geregeld eens geweest voor een ontbijt, lunch of koffie. Ik vind de kwaliteit over het algemeen constant, niet super goed maar ruim voldoende.
Een paar weken geleden was ik hier rond 09.30 uur. Het aanwezige personeel ontving mij vriendelijk en ik bestelde een "goedemorgen ontbijt" bestaande uit een bagel, verse jus en een koffie. Helaas verbrande ik mijn lippen aan de geserveerde Latte. De melk had een was duidelijk verhit tot een te hoge temperatuur. Dit zorgde naast het feit dat het te heet was om te drinken voor een bittere smaak. Het geheel smaakte gewoon echt niet en ik heb het ook niet opgedronken. Het meisje in de bediening was heel vriendelijk maar de zaken duidelijk nog niet onder controle. Ze kreeg van ander klanten klachten over een rekening die niet klopte. Ik had geen zin om haar dag nog vervelender te maken en heb mijn ontevredenheid niet geuit. Nadat ik mijn bagel ophad netjes betaald en de zaak verlaten zonder commentaar.
Om alleen op basis van alleen dit ene bezoek dit cijfer te geven vond ik niet netjes. Daarom heb ik dit pas geschreven nadat ik vorige week de zaak voor de tweede maal bezocht.
Dit maal had ik wederom een ontbijt besteld. De bagel en de verse jus smaakte prima. Helaas kreeg ik weer een smerige Latte. Dit keer heb ik gezien wat er onder andere misging. Het meisje wat mijn koffie ging maken zette het melk kannetje onder het stoompijpje en ging vervolgens verder met andere werkzaamheden, toen ik de melk hoorde koken zetten ze de stoompijp uit. Ik weet niet of dit onwetendheid is of dat ze vind dat dit acceptabel is. Een uitgebreide barista cursus is geen overbodige luxe in een zaak die zoveel koffie verkoopt. Ik adviseer de franchise nemer om meer en beter getraind personeel in te zetten bij het opstarten van een zaak, het kwam op mij over dat er tijdens mijn bezoek onnodig veel stress was bij het onervaren personeel.

antoniomeijer
Beste Vegas Resident, niet fijn om te lezen maar wel bedankt voor de tips. Ik heb zelf nog niet gezien dat een werknemer het kannetjes melk onder het stoompijpje liet staan. Dit is niet hoe het moet en voor mij absoluut onacceptabel en zal dit dan ook zeer zeker bespreken met het personeel. Ik zou het leuk vinden als je nog een keer een ontbijtje en een latte komt proeven maar dan uiteraard op onze kosten. Mvg franchisenemer B&B Tilburg